Brak lub niepodbita karta gwarancyjna w otrzymanym zamówieniu.

Sprzęty dla których producent uzależnia wymianę na nowy od niepodbitej karty gwarancyjnej (w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej - patrz tutaj) są wysyłane z czystymi blankietami gwarancyjnymi.

Niepodbite gwarancje producenta (po sprawdzeniu sprzętu) należy odesłać na adres: morele.net ul. Fabryczna 20a 31-553 Kraków z dopiskiem: "Podbicie gwarancji". Podbity dokument zostanie niezwłocznie odesłany. 

Towary, dla których producent uzależnia wymianę na nowy towar od niepodbitej karty gwarancyjnej (w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej), wysyłane są z czystymi blankietami gwarancyjnymi.

Niepodbite karty gwarancyjne producenta (po sprawdzeniu sprzętu) należy odesłać na adres:

Morele.net Sp. z o.o.
ul. Fabryczna 20a
31-553 Kraków

z dopiskiem: "Podbicie gwarancji".

Podbity dokument zostanie niezwłocznie odesłany do Klienta.

 

Brak karty gwarancyjnej proszę zgłosić w Dziale Obsługi Klienta.